Fina skor

Skulle söka efter vad jag ska ta på mig ikväll, men istället började jag städa i klädskåpet. Nu ligger alla kläder på golvet och jag skulle inte orka reda upp det. Satte vinter tröjor i en påse och tog fram sommarkläder. Frågan är ju bara den vart jag ska sätta påsen med vinterkläderna. Blir väl nog inne i huset. Snart har vi en massa saker som ska flyttas fram och tillbaka inne i huset allt eftersom renoveringen framskrider. Vill dock inte sätta ut klädpåsar i uthuset, finns en risk att möss hittar dit.


Här är Johnnys "nya" fina skor. Jag tror dock att de är en storlek för små, så synd. :)

Ska gå ut och räfsa lite idag. Tänker ta bort allt skräp som kommit från att vi eldade på gräsmattan i vintras. Finns tydligen en hel del stenar lite här och där som också måste bort om man ska kunna klippa gräset. Kanske jag gräver lite mera i slaskhögen och ser om jag gör mera fynd.

Tror jag tar in en burana nu så jag orkar göra något. Har huvudvärk och sjukt i nacken nu igen för säkert sjunde dagen i rad...

Trackback
RSS 2.0