En solig och regning dag

Slutade jobbet redan 13.15 idag, skönt! Men fick sitta och vänta nästan 1,5 timme på HVC för att kontrollera om jag har bihåleinfammation. Dock hade jag inte det så det var ju bra! :) Lite svullnad såg de, men annars var det okej. Får hoppas värken under ögonen och huvudvärken försvinner snart av sig själv.

Hade hoppats på att kunna sola då då jag kom hem, men då ösregnade det. Annars har det ju varit över 20 grader varmt idag, fast det har jag inte kunnat njuta av då jag varit på jobbet. Får hoppas det kommer flera varma dagar snart! Är ju första Juni imorgon så då måste ju sommaren komma. Fast två månader får jag vänta innan jag får semester, hoppas man orkar vänta så länge ;).

Kokar nypotatis och tänker äta sill till. Johnny får väl en korv då sillen ej duger. :)


Smultronen blommar! Synd att jag inte har något jordgubbsland, men får hoppas det kommer många smultron istället! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0