Avslutat dagen med bastu

ÄNTLIGEN var alla pizzabullar bakade! Vet inte hur många det blev, men känns som många! Tog bara 4 timmar, men började på redan 16 tiden och har gjort en massa annat också. Så det känns som om jag inte gjort annat än bakat ikväll. Har dock hunnit klippa lite gräs också.

Är såå sjuk i benen, känns som om jag varit på gymmet hela dagen, fast jag inte ens varit dit. Jag har bara sprungit av och ann inne på cementgolvet och ute på gården.

Har just varit i bastun, behövdes verkligen! Fick ta ett välförtjänt fotbad också! :)

Huset börjar se bättre och bättre ut för varje dag som går. Ikväll har Johnny satt upp mera foderbrädor runt fönstren, blir riktigt bra! :) Bild kommer senare nån dag.

Imorgon gäller det att stiga tidigt upp, har varit skönt att få sova ut nu flera dagar, men det är slut på det nu. Jobbar 7-15 imorgon, men det blir en lite annorlunda dag, får hoppas allt går bra och att jag slipper hem då jag slutar för har inte tid att vara övertid imorgon. Har nog en del kvar att göra innan gästerna kan komma! :)


Skrivbordet är på plats!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0