Torsdags kväll

Skickade ett mejl till webb-butiken så det ser nog ut som om jag kan beställa iallafall, får se vad frakten skulle kosta, de skulle ta reda på det.

Börjar bli SMÅTT irriterad då vattnet är borta hela tiden. Nu har det varit borta i 2,5 timmar! Jag upptäckte det då jag skulle sätta igång tvättmaskinen och den inte tog något vatten. Var ju inte konstigt att den inte gjorde det då det inte kom något vatten alls ur kran! Så nu får jag vänta med att tvätta tills imorgon, hoppas det inte blir fläckar på kläderna av tvättmedlet som är utsmetat på kläderna inne i maskinen nu då...

All golvvärme är nu dragen! Så snart får vi börja skiva fast golv och väggar på vinden :) Ikväll har Johnny och Jussi byggt vidare på bastun, bl.a en trappa så man kommer upp på bastulavan. Börjar inte vara mycke kvar innan vi kan bada bastu nu :)

Jag har faktiskt bemödat mig med att dammsuga i badrummet, vi tog bort den äckliga paffen som låg på golvet. Jag insisterade på att vi inte skulle lägga dit nån ny paff, blir så svårt att dammsuga då. Efter detta blev jag så trött. Känns ännu som om jag har feber, men jag inbillar väl mig. Kan också vara så att jag bara är trött. Men har frusit och känt mig varm på samma gång ikväll. Hoppas på att känna mig bättre efter en god natts sömn. Är nämligen ledig imorgon :)


Detta har Whiskas sysslat med idag, klättrat och jagat fåglar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0