En till ledig dag

Börjar känna mig lite sysslolös här hemma. Känns som varje dag ser likadann ut. Fastän det inte stämmer riktigt. Om nån vill komma på besök så är det bara att komma, tycker vi har haft så lite besök på senaste tiden.

Borde dammsuga idag, är väl 2 veckor sedan sist. Men tur att vi inte är så pedantiskt lagda att vi skulle lida av det. Bara det ser relativt städat ut för övrigt så stör inte några dammråttor i hörnet. Finns nog annat att göra än att städa hela tiden (som te.x. blogga :) ) hehe. Men innan jag kan dammsuga måste jag hitta en ny dammsugarpåse samt gå in efter dammsugaren från huset. Hoppas den inte är helt förstörd då man dammsugit byggskräp med den.


Lägger in en bild på Whiskas för att lätta upp stämningen lite. Hon är nog roligt hon. Igår då "vi" skulle börja måla bordet så började hon slicka på mina skor. Gott med snö tydligen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0