Elektriker och rörmokare

Elektrikern var hit idag och drog de sista kablarna i taket, så nu får de sätta isolering i mellantaket och takpanel på. För att vara på den säkra sidan sa jag åt elektrikern att bastun ska vara färdig till påsk (bara så att han vet att han måste komma och koppla bastukaminen innan dess) :) Ikväll fortsätter arbetet med bastulavan, blir nog bra!

Jag har dock på känn att vi får vänta länge på rörmokaren, inte bra, inte bra. Jussi sa att de var så mycket efter i deras arbete så det kan ta en tid innan de hinner komma hit. Då får vi väl hitta en annan rörmokare då! Det finns ju knappast bara en sån firma i stan! Det är så mycket de måste ha gjort här: golvvärmen på vinden, kranen i bastun, bubbelbadet m.m. 

Jag valde nog fel yrke. Jag borde ha blivit både elektriker och rörmokare! :) (eller med närmare eftertanke borde nog Johnny ha blivit det istället) :)


Kommentarer
Postat av: Mikaela

jaa såna grejer e de brist på.. kanske vi ska sadla om :)

2011-03-22 @ 20:44:27
Postat av: Caroline

Jo, tror nog vi får göra det! ;)

2011-03-23 @ 06:28:57
Postat av: Helena

Grymt med bastu. Önskar att vi också hade fått plats med det i vårt hus.

2011-04-12 @ 09:50:34
URL: http://elektriker-falun.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0