Ny bilstereo!

Idag har jag jobbat från 7 imorse. Skulle egentligen ha slutat kl.15 men tog ut en övertidstimme och slutade kl.14 istället. Var en sväng vi Halpa-Halli och såg på ett sängöverkast, men tyckte inte det såg så fint ut, så det fick stanna kvar i butiken. Sedan for jag till Gigantti och köpte en ny stereo till bilen. Johnnys var nog sönder så det blev inget med den. Visserligen skulle jag bra ha kunnat satt in orginal stereon och farit till en verkstad så de skulle ha fått slå in koden, MEN nu var jag så inställd på att få en Mp3 spelare så måste köpa en då, men den kostade bara 99 så det var inte så farligt. Dessutom så har den USB uttag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0