Varit till gymmet samt solat idag

Var till gymmet på RPV och LadyBody. Var nog tungt, kändes att man inte varit till gymmet på två veckor! Annars var det mycket folk i farten idag. Tänkte nästan inte slippa ut i rondellen vid Cm i Stenhaga, kom så mycket bilar och då var ju klockan bara 12.30, tänk vilken rusning det ska vara 16 tiden idag då. Nej usch!

Var och köpte en ros åt Tomas. Måste komma ihåg att fara och ge den imorgon före jobbet. Synd att jag börjar jobbet redan kl.16, annars skulle jag ha hunnit på studentkaffe. Men hoppas nån är hemma som kan ta emot rosen iallafall.

Nu har jag suttit ute och solat samt läst en bok. Hittade ett hörn där det inte blåste så mycket så det blev riktigt varmt! :) Nu ska jag klä på mig lite mera och gå ut och se om jag får igång grästrimmern. Får se om jag orkar någon lång stund. Trimmern är så tung att bära på och så får man så varmt då man måste ha långbyxor, långärmat och gummistövlar på sig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0