Söndagen den 5.6

Idag har vi städat upp lite på gården. Kört bort stenar och annat skräp till skogs. Nu ska vi så gräsmatta där de fula traktorsspåren varit hela våren.



Vi har också satt en till bänk med potatis. Förhoppningsvis får vi lite potatis innan hösten! :)



I mitt grönsaksland börjar salladen sticka upp. Sedan vet jag inte vad som är ogräs och vad som möjligtvis kan vara morötterna som kommer upp ur jorden.



Igår trimmade jag färdigt allt gräs för den här gången. Jag tycker dock att det är så fint med maskrosorna som blommar gult efter vägen, så de fick vara kvar. Kanske senare i sommar trimmar jag ner allt efter vägen.



Snart är det dags för nattjobb igen, natt 2/2. Hoppas det blir en lugn natt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0