Ser ut att bli ännu en varm dag

Är ledig idag också. Vet inte vad jag ska hitta på. Är nog poolen som fattas på gården. Skulle vilja fara och simma någonstans, men det är så lång väg överallt. Borde också köpa fiskedrag så jag kan fara och kasta, men jag tror ju nog inte att de har några drag på Sale.

Ser nog ut att bli en VARM dag idag. Blev lite röd på axlarna och ryggen igår, men det är nog borta nu. Måste nog smörja in mig bättre idag om jag ska vara ute i solen. Katterna tycker inte riktigt om då det är så här varmt, de vill mest ligga i skuggan och vila sig.


Molly tycker det är skönt att vila sig i blombänken.

Ikväll ska vi fara till Sundom och se på sängen från anno.fi, om vi ska köpa den eller inte. Får se hur den ser ut i verkligheten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0