Ledig dag

Ser ut att bli en ganska fin dag idag. Ska nog inte sitta hela dagen framför datorn idag. Måste fara via butiken, ska komma ihåg att köpa sandpapper så jag kan börja slipa stolarna jag köpte för nån månad sen. Måste vara riktigt grovt sandpapper så färgen faktiskt lossnar. Har blivit så irriterad då jag försökt med de sandpappret jag köpte tidigare, man får sitta och gnida och gnida och ändå far ingen färg bort.


Stolarna ser fortfarande ut ungefär så här. Fick dessutom en till stol av mamma som stått hemma i garaget, den är inte likadann, men liknande. Någon kanske skulle säga att jag ska låta dem vara som de är, men jag tycker inte det är roligt att få stickor i baken. :)

Kan det inte vara lördag snart! Ser så framemot auktionen de ska ha då. Hoppas man gör något fynd! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0