Långtidsprojekt

Köpte nytt sandpapper så nu går det bättre att slipa! :) Tror dock att det kommer att ta en tid innan jag har alla 3 stolar slipade och målade (men har ju ingen brådska). Är så varmt i solen där jag sitter och slipar så jag blir nästan lite röd. Bäst att gå in en stund emellanåt. Vill inte sätta mig i skuggan för då äter säkert myggorna upp mej.





Är nog ett arbetsdrygt projekt att slipa stolarna. Tycker ju bättre om att måla. Men blir nog inte så fint om jag skulle måla dem utan att först ha slipat dem. Stolarna ska bli grå/blåa, har iallafall köpt en sån färgburk för länge sedan. Får se den om jag ångrar mig att jag inte målade dem vita! Hoppas att jag hittar färgburken sen då jag behöver den...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0