Jobbat och ätit glass

Har jobbat 7-14.45 idag. Vi kom på att vi skulle fara till stan på glass med några av klienterna, så vi beställde taxi och for iväg. Jag tog egen bil för jag slutade jobbet då vi var i stan. Hann vara in till Seppälä och köpa lite underkläder, för det behöver jag verkligen!

Nu kom jag just hem. Snart ska vi fara på mat till Gunvi o Jussi. De får också besök från Sverige, senare far vi säkert hit och visar upp huset så har plockat upp lite inne i föjset så man kan släppa in nån hit. :)

Varmt är det idag också, 28 grader ungefär.


Den här mätaren visar dock lite varmare, 44,2 grader, men då är den ju lite i solen också. Tur att det blåser ute, annars skulle det nog vara olidligt varmt. Men man ska inte klaga, sån här värme skulle det gärna få vara hela sommaren tycker jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0