Förberedelser

Idag är det dagen före midsommarafton. Eftersom vi inte ska fira midsommar vid oss imorgon kväll så behöver det inte städas så värst mycke här hemma, bara lite grann, man vet ju aldrig vart vi går på "midsommarpromenad" imorgon. Jag misstänker att det blir hit, så bäst att plocka upp lite.

Ska till jobbet till kl.16 idag och funderar om jag ska ta med lite blommor att pynta midsommarstången med. Vi har alltid midsommarstång på jobbet, så får se nu om vi ska pynta den ikväll eller hur vi gör. Har ju en del blommor jag kunde plocka här i skogsbrynet och ta med. Finns inte så mycket blommor att plocka runtomkring jobbet.

Tänker dock inte plocka dessa blommor!



Får väl återgå till städningen då. Ja så ska jag inte glömma bort att köpa jordgubbar tills imorgon. Blir ingen midsommar utan jordgubbar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0