En grå söndag

Jaha. Vad gör man en grå dag som denna då? Har fått sova ut idag, så det var ju skönt, blev nästan 11 timmars sömn.

Tror jag ska ta fram trimmern och kapa ner lite gräs efter vägen. Bara det inte börjar regna så går det ju bra. Ja om jag inte blir arg på sladden som bara ska vingla ihop sig hela tiden. Men får väl skylla mig själv som ville ha en trimmer med sladd. Tröttnade på den med akku som bara skulle laddas hela tiden. Vid Johnnys har de nog en bensindriven trimmer, men den vill jag inte helst röra i. Den är så stor och otymplig så man kan ju kapa av sig fötterna mittiallt!
¨

Den här rosenbusken ska jag dock inte kapa ner. Den ser ut att trivas bra fast den står omringad av ogräs och annat skräp. Blommorna doftar SÅ gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0