Söndag

Har jobbat 8-16 idag. Fick vara på kalas med två klienter till Kvevlax. Alltid roligt med lite omväxlig i arbetet :). Men har förövrigt kännt mig stressad idag. Har väl haft för mycket program inplanerat de närmaste dagarna, har inte hunnit vara hemma och göra ingenting, så ikväll ska jag göra ingenting, eller iallafall inte så mycket. Konstaterade att jag inte haft en enda ledig kväll på mycket länge! Börjar verkligen vara dags för semester NU!

Är ledig imorgon, får se om det blir Kokkola och bostadsmässan då, men först ska jag ha en ordentlig sovmorgon!


En gammal liten sko som jag glömt bort att vi hittade i vedalidret för länge sen. Den ska nog senare få en plats inne i huset.

Nu ska jag äta en smaskig pizza som jag lagat :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0