Kristinestads marknad

Blev en bra marknadsdag. Först kändes det lite kallt, men då solen kom fram blev det genast lite varmare. Bäst var ju nog loppisgatorna, gjorde nog några fynd :). Mamma och pappa kom också dit så vi gick och åt pizza allihopa, god pizza dessutom. (Bilderna är inte de bästa då jag fotat med en gammal kamera)


Mia påväg in i Ulrika Eleonora kyrkan


Fina bodar vid ett museum




Dessa saker köpte jag på maknaden:

Brända mandlar. Såååå goda!


Ett gammalt kappmått. Har länge sökt efter ett sånt. Har bara hittat sådana utan årtal men nu äntligen hittade jag ett förmånligt (35€) med årtal. En liten bit i bottnen är utbytt, men det stör inte mig.


En ljuslykta, kostade bara 4€.

På vägen hem var vi in via Närpes och Lidl, ett loppis samt Halpa Halli, Johnny fyndade billiga kläder. Jag hittade också en huppare för 12.90.

Nu blir det att börja ställa sig iordning för snart blir det bowling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0