Jord och söndrig kamera

Kändes kallt ute idag, ingen sommarvärme precis. Idag ska vi lasta på mera skräp på kärran och föra bort. Vi fick just ett lastbilslass med jord som ska jämnas ut också. Ska så ny gräsmatta där ovanpå sedan.



Har lyckats laga sönder min kamera nu igen! :/ Har inte gjort nåt speciellt, mittiallt var en bit borta från batteriluckan och nu är den helt död. Fast jag har fulladdad akku så kommer den inte på?! Har för mej att jag tog nåt foto och gick in och där inne såg jag att en bit var borta. Tycker inte den biten skulle ha nån betydelse, nog borde ju kameran komma på iaf. Hade en kamera förr som jag också lyckades laga bort en bit från batteriluckan, men den fungerade nog bara man höll handen på luckan. Suck!! Har dock garanti kvar på kameran och kvittot i behåll, frågan är bara om man får nåt på garantin, de tror väl jag kastat kameran i golvet för den ser ju nog lite skamfilad ut...



Den har väl gått sönder då jag haft den i väskan, för tappat den i marken har jag inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0