Tropiclandia?

Sitter o äter morgonmål. Var skönt att få sova så länge man ville idag. Det är också en byggfri dag idag för Jussi är borta så då betyder det ledigt för Johnny :) Man måste nog ha nån byggfri dag ibland om man ska orka.

Jag sa att vi skulle kunna gå till skogs o grilla korv, som vi gjorde en gång för kanske 5-6 år sedan och inte har gjort sedan dess...men nej, det passade inte. Istället tycker Johnny att vi ska fara till Tropiclandia. Nå jå, nog duger väl det också, fast jag börjar bli lite trött på stället då de inte kan förnya sig, har sett ganska likadannt ut där inne så länge jag kan minnas. Eller så har man bara varit dit för ofta. Vi har ju en tendens att besöka alla möjliga bad som liknar Tropiclandia och jämföra vilket som är bäst. Bäst bad då man ser till antalet bastun är nog Holiday Club Katinkulta i Vuokatti, där hade de t.om. rökbastu där ute!

Funderar om man skulle boka in oss på nåt badhotell ett veckoslut då jag har vintersemester sen...men får se...skulle vilja fara längre bort nångång också, som t.ex. paris eller london...men det skulle ju vara en fördel om man var lite rikare än vad man är...


Holiday Club Katinkulta. Dit kan jag nog fara igen! Men kanske inte idag :) Är lite lång väg...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0