Sovit på saken

Ja, nog duger väl innerdörrarna, har intalat mig att de får göra det. Men nog är ju ändå de gamla äkta spegeldörrarna finast. Eller hur?! Får väl bygga ut min gäststuga så jag får användning av de där :)


Den här tycker jag är fin, vår nuvarnade dörr in från tamburen till själva föjset.


Likadann som föregående men utan glas. Vår förra badrumsdörr.


Den nya badrumsdörren


Närbild

Det blir väl nog bra med de nya dörrarna. Men de såg nog bättre ut förr! Men det var ju bara det att förr i tiden var de inte så långa heller, så några 1.70, 1.80 eller 1.90 dörrar skulle vi inte kunna ha då Johnny är så lång. Eller visst skulle vi väl kunna ha, men det är ju inte så roligt att slå huvudet hela tiden heller :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0