Snööööö

Har rasat snö av taket hela natten så jag har vaknat hela tiden med ett ryck. Känns som om jag inte sovit inatt, fast jag har väl nog gjort det. Misstänkte ju nog att det skulle vara fullt med snö utanför dörren då vi steg upp, och det stämde!


Här slipper inte många bilar ut


Gick inte ens att ta upp dörren!



Som tur hade vi en traktor. Ännu mer tur var ju att det inte hade rasat snö av ena taket, så Johnny fick ut sin bil. Om inte han skulle ha fått ut sin bil skulle vi inte ha fått igång traktorn (då den måste få ström från bilen). Ännu mer tur var ju nog att jag inte måste till 7 till jobbet. Skulle inte på något sätt ha hunnit för det tog en timme att få bort all snö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0