Parkeringsgrottan

Idag då jag var till stan parkerade jag i Torggrottan då det var så fullt i CM grottan. Så långt allt bra. MEN sen tänkte jag inte slippa ut då jag skulle därifrån. Satte i kortet säkert 20 gånger i maskinen, och det kom bara ut tillbaka, stod nå "kortti virhe". Sen bytte jag apparat och den spottade också ut kortet tillbaka. Sen ÄNTLIGEN efter "sjuttioelva" gånger tog den plötsligt emot kortet och bommen kom opp och jag kunde köra ut.

Typiskt att sånt här ska hända då man har bråttom hem! Molly var ju inne i huset hela dan, hoppas inte hon gjort sina behov nånstans...

Nu städa lite och sen får vi frömand.

Ha en bra kväll allihopa! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0