Nytt jumppa schema

Fredag igen! Tycker det just var fredag o julafton, fast det var 2 veckor sen...tiden går snabbt! Ska fara till gymmet på RPV och LabyBody. Skönt att fara på nå timmar också o inte bara vara i gymmet. Såg på deras nya schema för jumppa timmar...

VARFÖR KAN DE INTE HA NÅN JUMPPA TIMME KL:11 VARJE VARDAG???? Kanske man borde gå o klaga.

Ofta då jag har ledig dag eller ska till natten så skulle jag känna mig mer motiverad att far till gymmet om de skulle ha nån jumppa timme att fara på då. Dessutom är det ju zumba på onsdag kl.11, det far jag inte på mera då det är så slött, helst vill man ju bli ens lite svettig. Då återstår bara måndag och fredag förmiddagar...Kanske man borde byta gym? Men då blir det dyrare...Stannar väl nog kvar ett tag till...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0