Balkongdörren på plats

Äntligen är balkongdörren inne. Utifrån ser den ganska ok ut, men inifrån ser den inte lika bra ut. Jag trodde den skulle ha spegelprofil på insidan samt spröjs på fönstret, men nej det hade den inte. Nå, jag får väl vänja mej, men jag tycker INTE den ser bra ut. Tänker lägga en gardin framföre så jag slipper se den sedan. Men nog blir det säkert bra, men då man har tänkt att det ska se ut på ett visst sätt så blir man lite besviken då det inte blev så. Som sagt, jag vill alltid se hur något ser ut i verkligheten innan jag kan säga om det ser ut så som jag vill.


Karmen sätts på plats


Dörren sätts in




Kommentarer
Postat av: Ulli

Vad är det för fel på dörren? Den ser ju helt normal ut?

2011-01-16 @ 20:46:51
Postat av: Caroline

Ja,den ser helt normal ut, för modern rättare sagt. Då man jämför med parytterdörren (där det finns spröjs på insidan samt spegelprofil)så ser man skillnaden. Parytterdörren ser mycket bättre ut, men det e ju också den man ska använda mest :)

2011-01-16 @ 20:56:28
URL: http://voitbygirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0