Ännu mera snö

Suck! Hur mycket snö ska vi egentligen få i år, räcker det inte nu? I V.vik hade det kommit 25cm inatt, vet inte hur mycket det kommit här för Johnny hann ploga gården före jag kom på att jag borde ha mätt snödjupet. Fick visserligen vara ut och skotta gården jag också, för han hade fuskat tyckte jag, samt så hade det kommit ännu mera snö sedan han plogade.

Hade tänkt fara på Zumba kl.11, men konstaterade att vägen ut till riksåttan inte är plogad, så ville inte stressa iväg till gymmet då. Dessutom mår jag inte så bra, hoppas inte det är spysjukan, har trott ett flertal gånger att jag fått den, men hittills har jag klarat mej, men nu känns det inte bra. Fick i mej en joughurt, inte mera till frukost. Har för säkerhetsskull ett tvättfat i soffan ifall det skulle behövas, för så känns det. Whiskas funderar varför jag har fatet i soffan, hon tycker det är en bra sovplats!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0