Liten utfärd

Har haft en bra dag i Jakobstad. Bilen tänkte nästan strejka idag igen, men jag fick igång den, men trögstartad var den! Hade en trevlig stund hos Malena och fick träffa söta bebispojken som ännu inte har något namn. Ja och så fick jag ju träffa Rock också, hunden, som nog var lite avundsjuk på bebisen som stal all uppmärksamhet.

För tillfället lydig då jag sa att han skulle sitta

Mittiallt kände vi hur det blev kallt där inne. Då hade Rock öppnat ytterdörren och smitit iväg ut. Malena fick springa runt flera kvarter innan hon hittade honom. Han kunde dock inte motstå frestelsen av ett korvpaket så han kom lydigt med hem igen :)

Tog sedan ett varv på loppis, men hittade inga fynd. Var också in via Blossom och såg på några lampor jag sett på tidigare, men inte kom jag ihåg att de var sådär dyra! 45€ för lampskärmen och 39€ för lampfoten! Dessutom behöver jag 2 st. Så det blev inget köp. Lampskärmen tycker jag att jag sett för billigare priser på nätet. Måste också kolla vad lampan jag såg i stan kostade, och om de har 2 av den sorten. Får nog söka vidare.

Mitt enda köp idag blev 2 kuddöverdrag från Halpa Halli för bara 5,95 st!

Kommentarer
Postat av: malena

Fastän du inte gjorde så många fynd fick vi ju träffas i alla fall. Fin bild av Rock!:)Hoppas det är varmare nästa gång vi ses!:)

2011-02-15 @ 18:12:09
Postat av: Caroline

Jo det var ju huvudsaken vi fick träffas. Var mycket trevligt! :) Jo hoppas verkligen det blir varmare snart!

2011-02-15 @ 19:14:56
URL: http://voitbygirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0