Långtråkig dag!

Har inget spännande att berätta. Har jobbat hela dagen 8-16. Kändes som dagen aldrig skulle ta slut. Bemödade mig t.o.m. att byta 3 gardiner, vilket jag vanligtvis inte brukar göra. Gardinbyte är inte precis min grej, men hade inte nåt annat att göra och så störde jag mig faktiskt på de röda gardinerna.

Johnny har varit hemma från jobbet idag för han mådde dåligt imorse. Men nu mår han bra igen! :) Är väl nog tröttheten efter allt byggande som börjar ta ut sin rätt misstänker jag också. Därför är det nog bra att jag bokat hotellweekend i Tammerfors om 2 veckor :)

Nu blir det mat och senare ikväll ska vi till Vera på födelsedagskaffe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0