Köksmontörerna

De skulle komma på måndag, sedan på tisdag, sedan idag kl. 8, sen kl.9 och slutligen 10.30 kom de, köksmontörerna alltså. Som tur kom Johnny hem också för de talade inte ett ord svenska. Jag är inte så insatt i hur fläkten ska installeras och om vi ska ha parkettgolv under skåpen eller inte, men som tur kunde Johnny svara på det. De var in och vände, sen for de på mat, hoppas de kommer tillbaka idag, men tror nog det för de lämnade sina saker här.

Får se nu vad jag ska hitta på idag, har satt igång en maskin med tvätt. Tror inte jag börjar måla andra nattduksbordet idag för då måste jag ju vara inne i huset och vem vet då om de börjar fråga en massa som jag inte kan svara på. Nej det är nog bäst att hålla sig undan! Tänker fara på jumppa ikväll, men det är länge tills kl. är 18...skönast av allt skulle ju nog vara att lägga sig ner i soffan och sova en stund...Gäsp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0