Hemma en sväng

Fick inte ut katterna ur huset i morse så tänkte att jag måste fara hem nu efter föreläsningen. Men då jag kommer in i huset så vill de inte gå ut, de bara såg upp och la sig ner och sova på handduken igen. Så det var ganska onödigt att jag for hem. Nå, jag fick ju äta rester från gårdagens middag, annars skulle jag väl ha varit tvungen att äta nåt i stan.

Blir nog inget gym idag. Har fortfarande jätte sjukt i nacken och axlarna FAST jag strechat. Sjukt i ryggen fick jag också av föreläsningen för de hade så obekväma stolar, men det fick nog om direkt efteråt. Blir nog att ta in en burana innan man far i jobb samt smörja in nacken med kylbalsam.

Kanske man skulle gå ut och gå en sväng...men det är så halt, tycker inte om att gå ut och gå då det är halt. Då spänner man sig bara. Har visserligen en spark, men att sparka är inte bra för mina axlar just idag...Stannar väl nog inne tills man måste i jobb.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0