Dagens projekt

Idag har jag sysselsatt mig med något som de flesta kanske skulle tycka är onödigt, men jag tyckte det var roligt, och fint blev det!


Började med att gå upp på föjsvinden och söka efter ett passligt fönster. Hittade inte riktigt det jag sökte, men det här fick duga!


Tog sedan in fönstret och putsade av det, sedan fick det torka några timmar.


Sedan blev det så här fint! :) Den som inte tycker om "julpynt" året runt behöver inte titta :)


Och just nu ser det ut så här! Skönt att ha lite fint att vila ögonen på i denna byggnadsarbetsplats! Tänkte om man sedan kunde hänga upp fönstret på väggen, det skulle också bli fint, men det får isåfall bli inne i huset senare.

PS. Hjärtat som hänger i mitten på fönstret är egentligen en wc skylt, för det står wc på andra sidan. Men vände bara på hjärtat och vips hade man en fin inredningsdetalj.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0