Dagens köp: en ny akku till bilen

Fick efter 4 timmars slit ÄNTLIGEN igång bilen då Johnny oväntat kom hem. Men det tog nog en halvtimme fast vi försökte ha hans bil att ge ström till min. Brukar ju starta med det samma då man har kopplat på det sättet, men inte idag. Jag tänkte nog ge upp när den plötsligt startade! Då var det bara att fara raka vägen och köpa en ny akku. De sa att det nog var på tiden att akkun byttes ut för den var från 03. Så nu är det gjort! :)

Sedan var jag på lite uppköp, hittade till sist det jag skulle ha. Sedan blev det gym samt selkä-niska-hartia. Får se nu om jag är sjuk i axlarna samt ryggen imorgon, men hoppas på det bästa!

Nu blir det middag ur frysdisken på cm: thaigryta. Får se hur det smakar. Har inga höga förväntningar!

Blev en ganska bra dag iallafall fast den inte blev som jag planerat. Nu har jag förberett inför morgondagens Jakobstadsfärd: tankat 98 ans bensin samt satt i motorvärmaren så den börjar värma 06 imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0