Blåbärspaj och Bodystep

Hittade en pajdeg i frysen, så det blev att laga en blåbärspaj. Den blev smaskig!


Till middag blev det ris och broilerstrimlor. Efter det bestämde jag mig för att fara på Bodystep. Det var lika svettigt men roligt som alltid. Fick hjälp med min nyckel på gymmet. På nyckeln sparas allt vad jag gör på gymmet, t.ex. då jag varit på en jumppa timme lägger jag in nyckeln i en apparat och knappar in vilket jumppa pass jag varit på. Sedan då man är i själva gymmet så lägger jag i nyckeln i varje apparat som jag tränar på, sedan kan jag se hur många upprepningar jag gjort, sträcka jag sprungit, kalorier jag förbrukar osv. Förra veckan då jag skulle avsluta mitt träningsprogram för dagen så gick det ej. Det har bara gått att lägga in om jag varit på ett jumppa pass, så idag fick jag en ny nyckel. Hoppas jag inte förstör den också. Ja eller så var det inte mitt fel att den andra gick sönder, vem vet. Hoppas den nya fungerar som den ska nu då.

Nu ska jag gå in och måla lådan till bordet ett andra varv. Får se om jag får samma hjälp igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0