Äntligen fredag! :)

Skönt med fredag! Slutade 8 imorse och är ledig till måndag! :) Men har inte sovit mera än 4 timmar inatt så är lite trött. Men har inte hunnit sova nåt sen jag kom hem. Började skotta snö direkt. Var mycket drivor på vägen vår samt på gården. Tur att de plogade stora vägen just, har inte varit med om att det skulle ha varit så drivat som det var idag efter vallvikvägen, inte iår iallfall. Gick nästan inte att möta nån, bara på vissa ställen.


Drivor, men de syns inte så bra på foto


Whiskas sitter uppe på vinden och ser på då jag skottar snö :)

Hittar inte min telefon just nu. Glömde jag den på jobbet? Jag tror det, måste nog fara där via då jag far till gymmet. Om inte annars är den väl i bilen någonstans, men det är lite svårt att ringa till den då man inte har en annan telefon att ringa med :)

Blir inte att träffa Anne ikväll så jag och Linda ska träffas på stan idag istället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0