Granen inne

Har jobbat 7- lite över tre idag. Tog ut lite övertid, skulle egentligen ha slutat 15.51. Var ovant att stiga upp tidigt idag då jag faktiskt inte har haft någon 7 tur sedan 26.11. Tycker jag mest har jobbat nätter samt nån kväll, skönt med lite variation. Har natt imorgon samt julafton till juldagen så var nog dags med en morgontur imellan.

Igår kväll kom Johnny plötsligt insläpandes med en gran, Jussi hade väl fixat fram den. Tur var ju det för jag hittade ingen passlig gran i vår skog i alla fall :).



Den får väl duga :). Är ju ganska kräsen då det gäller julgranar, duger inte med vad som helst. Ser väl nog bättre ut bara man klär den. Vet ju vad jag ska göra ikväll nu då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0