Trött

Har jobbat färdigt, men inte för idag, ska ju pånytt till jobbet kl.18. Men sen är jag ledig till TISDAG, ska bli skönt! :)

Borde fara efter en sak som jag beställt via nätet idag. Jag skulle få ett mess på telefonen då sakerna var framme, men har inte fått något mess, men på postens sida såg jag att sakerna nog var i Vasa, så får väl fara efter dem i alla fall. Började nog fundera då 2 veckor gått om jag alls skulle få några saker, så få se nu då, de är ju färdigt betalda dessutom.

Men först ska jag nog bara ta det lugnt och se på tv, behöver verkligen koppla av lite om jag ska orka med en natt till samt ett möte dessutom imorgon.


Molly är också trött, fast hon blev lite sur då jag väckte henne :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0