Lykta vid vägen

Har varit fint väder idag, men kallt tyckte jag, fast det bara var nån minusgrad.



Såg ut som ett bombnedslag inne i föjset idag, vet inte vem som har råddat. Skyller på kissona. :) Har plockat upp lite så nu ser det lite bättre ut. Skulle bädda sängen också, men då såg jag stora gula piss fläckar på sängöverkastet!! Andra gången nån av katterna har pissat på täcket. Så det var bara att kasta överkastet i tvättmaskin. Igår hittade jag dessutom en stor hög med kattspyor i sängen!! Usch och blä! Måste tvätta både påslakan och täcke, men fläcken hade inte gått bort helt utan det syndes nog en fläck ännu på påslakanet fast jag tvättat det. Hoppas det är slut på överraskningar nu.

Köpte ju två lyktpinnar eller vad man nu ska kalla dem, från Tuuri. Nu har jag hittat en plats för den andra också. Satte ut den vid vägen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0