En bra dag :)

Har varit en bra dag. For först på lite rea till Stenhaga. Hittade 2 par jeans, faktiskt ett par från HM, har aldrig fått på mig ett par jeans därifrån, men dessa var hur bra som helst :) Kanske de äntligen har fattat att börja laga byxor åt normala människor också? :) Det andra paret hittade jag på Lindex.



Sen satt jag på med Johnny och så for vi på mat till Pancho Villa. Åt lunch för sammanlagt 25€ för två personer. Blev ox-yttrefilé med franskisar. Gott salladsbord hade de också. Kan verkligen rekommenderas!

Gick på lite rea i stan också, hittade varken skor eller jacka, men hade inte förväntat mig det heller :)

For sen traditionsenligt till Tropiclandia och simmade, som alltid den 28.12. Denna gång blev vi dock besvikna då den gemensamma bastun inte var öppen, stod att den enbart var öppen på helger :/. Var ju liksom därför vi for dit, för att sitta i den gemensamma bastun, ja och kanske simma lite också :).

Men sist och slutligen blev det nog en lyckad dag. Ska nog bara ta det lugnt resten av kvällen, tänkte ju bara somna i bastun två gånger :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0