Vem är ni?

Oj vad många läsare jag hade igår, utan att jag gjorde nåt speciellt! Som ni säkert vet så FÅR man nog lämna ett spår efter sig i form av en kommentar eller två.

Nu är jag lite nyfiken, vem är ni som kikar in hit? Man får gärna också komma med förslag om vad ni skulle vilja läsa om t.ex. något om husrenoveringen eller vad som helst :)

Är bara ett fåtal som jag vet att läser min blogg, men ni andra, vem är ni? Så var nu inte blyga utan ge er till känna genom att kommentera detta inlägg. Skulle bara vara roligt att veta. Har ju visserligen Google Analytics, men man blir inte klokare av att se att 29 st från Vasa varit in, det kan ju liksom vara vem som helst! :)

Så nu vill jag att ALLA kommenterar! (mamma du behöver inte, jag vet ju redan att du läser) :)

Kommentarer
Postat av: malena

Hej! Vi har nog det rätt bra. S tycker dock att vi inte behöver sova så mycket på nätterna nuförtiden.:)Snön har börjat smälta här nu också så Rock är som ett "rapamonster" då man kommer hem från promenaderna!:(



Det skulle nog vara trevligt att träffas i vår. Vill du tala med Sofia och höra vad hon tycker? Det går nog bra att jag kommer dit, men då måste det nästan vara på en lördag, så D kan sköta. Skulle inte is ta med S... Nog går det förståss att ni kommer hit också.:) Lundagård har öppet tisdagar och lördagar. Sen vet jag inte vad vi mer skulle hitta på här. Mitt ideförråd är lite tomt:)

2011-04-06 @ 14:15:01
Postat av: Caroline

Jo jag ska försöka få kontakt med Sofia. Har inte talat med henne sedan Januari då vi båda var på samma tillställning från jobbet. Annars skulle jag gärna komma norrut, tror nog Sofia vill träffa S också :) Ska prata med Sofia och se vad vi kommer fram till. Ni får ha det så bra så länge, hälsa "rapamonstret" också :)

2011-04-06 @ 14:20:02
Postat av: Anonym

jag hälsade åt rapamonstret. Han blir nog glad då ni kommer.:) Hör av er sen då ni vet hur det blir! Ni kan ju fundera på vad vi skall göra också...:)

2011-04-06 @ 17:32:12
Postat av: Caroline

Jo ska göra det. Ska försöka ringa henne imorgon och se om jag får tag i henne :)

2011-04-06 @ 17:40:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0