Drömmen om en gäststuga

Drömmer om att få min gäststuga färdig. Fast det är nog en lång väg dit. Först måste den ju rensas på allt skräp. Hoppas på att få bortfört det mesta i sommar.


Nån som vill ha en söndrig wc-bytta, eller två?

Eller kanske ett handfat?

Nej usch fy blä vad mycket skräp det finns där. Säkert möss-skit också. Den som frivilligt vill städa upp mögliga och ruttna skor och annat skräp får gärna anmäla sig. Den dag jag tar tag i saken och reder upp där ordentligt blir det nog ordentliga handskar samt andningsmask på. Skulle vara bra med en ögonbindel också så jag inte ser vad jag tar i, men då skulle det nog bli ganska svårt att se vad som är skräp och inte skräp.


Här finns nog ett och annat som jag har tänkt spara. Synd att snön smälter bort, har inte hunnit använda skidorna i år. Men det kommer ju en ny vinter ;)



Tur kissona har en öppning där i väggen så de inte behöver öppna dörren för att komma in.

Här i fönstret tycker de om att sitta och titta ut. Torrt och bra att sitta där och spana in grannens frass!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0