Trött ikväll

Somnade framför programmet jag skulle se på, såg början och sedan var det mittiallt slut! Var nog ganska så trött efter jobbet iallafall, fast det inte kändes så först. Skönt att börja först 12 imorgon, men ändå inte. Borde hinna till gymmet före. Just nu tycker jag det är tråkigt i själva gymmet, att inte gå på nån timme. Tycker de borde utvidga deras timantal så att de har nån jumppatimme mitt på dan alla dagar. På Ladyline inne i stan hade de dessutom vissa dagar jumppa 8.30 eller 9.30, det är nog något som Ladyline i Stenhaga kunde ta efter.

Har oljat in lite mera av bastun nu ikväll, det blir nog bra. Fast trodde nog att själva bastulavan skulle bli betydligt mörkare, men sak samma, blir nog bra så här också. På vinden har kararna börjat lägga andra lagret med gipsskivor på golvet, de ska skruvas samt limmas fast.

Lockar nog att fara cyklandes och se på isen ikväll också, men jag orkar nog inte. Kanske jag ska ta och läsa min nyinköpta tidning.


En av mina favorittidningar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0