Sovmorgon

Sov till 10 idag, skönt! Har inte vaknat nåt under natten heller, bara på Johnny for så borde vara utvilad nu. Hade så stora påsar under ögonen igår så det gick bara inte att fara osminkad någonstans :)

Vad händer idag då? Borde städa, bara jag kommer mig upp ur soffan. Är så skönt att sitta intollad i filten. Dammsuga ska jag iallafall, samt plocka undan lite. Det kommer också att komma en leverans med skivor, gipsskivor tror jag det var. Men tror nog inte jag bär upp dem på vinden själv! Johnny räknade ut att allt som allt väger de väl nåt på 2000kg så det är nog inte så bara att få upp dem på övrevåningen. En och en väger de väl lite mindre...

Elektrikern borde också komma hit idag (hoppas jag) och koppla lite saker i bastun och badrummet. Så förhoppningsvis kopplar han i bubbelbadet! :)

Ikväll ska Tea komma hit på besök, för första gången (får hoppas hon hittar). Vet ju att det inte är så lätt att hitta hit alla gånger ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0