Påskmat

Såg att Lind´s kök hade annons på Vasabladet idag. Man får beställa bord där på söndag och måndag, men INTE på lördag! Blev nästan lite ledsen. Jag har ju i flera månaders tid tänkt att då Johnny fyller ska vi fara till Lind´s kök på mat. Suck. Måste hitta nåt annat ställe då. Hinner inte fara på sö eller må då jag ska till natten till kl.16 båda dagarna. Härmä är uteslutet, vill inte börja spy igen (fast det nog var en tillfällighet sist, berodde ju inte på maten).

Nån som har något förslag på vart man kan fara och äta påskmat? Vill inte bara äta ”vanlig Amarillomat” heller. Det ska vara stående bord där man får ta åt sig hur mycket man vill av alla möjliga sorter. Kom med nåt förslag nu, jag har ingen aning nu då jag hade ställt in mig på att fara till Närpes.

Trackback
RSS 2.0