Lugn natt

Kom just hem från jobbet. Det har varit en lugn och skön natt. Är inte alls trött nu då man jämför med dubbelnatten jag hade för två veckor sedan. Fick dock ringa och väcka en ur personalen i morse då den som skulle komma till 7 ringde och sjukanmälde sig. Aldrig roligt att ringa och väcka folk 6.15 en söndagsmorgon! Men allt ordnde sig till sist och jag hade ju ingen panik hem heller.

Idag har vi inga stora planer. Jussi skulle väl inte komma hit idag så får se vad vi hittar på. Först ska jag äta frukost och se tv. Vet ännu inte om jag ska rösta, men nog gör jag väl det bara nån för mej till Marthagården, vill inte fara själv. Johnny har redan röstat. Vet heller inte VEM jag ska rösta på, men det klarnar väl, är ju bara att skriva en siffra på pappret och så är det färdigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0