Ledig dag!

Oj vad skönt med en ledig dag! Men har nog mycket program för det. Kom på att Tommy fyller ju idag så måste ju köpa nån present åt honom. Han var hit igår kväll och bjöd på tårta så behöver ju inte känna att jag måste fara dit ikväll. Ska på auktion med Mia ikväll. Får se om man hittar nåt, eller om det bara är för fina saker där eller bara skräp.

Igår kväll var jag själv ut på en liten isläges runda. For via Staversby till Lillkyro, men stannade vid Siltaranta och var ut på bron och såg på isen. Körde sedan hem på "rätt" sida om ån. Såg då i förbifarten att de sålde korv vid Siltaranta, men på andra sidan. Äsch då, jag som så var så snål på en korv, men kunde inte riktigt stanna då jag körde tillbaka då det var så mycket trafik. Får se om man hinner på en korv ikväll efter kl.21 istället.



Då jag körde vidare mot Lillkyro såg det på vissa ställen ut så här på vägen:



Efter rundan tog jag ett välbehövt bubbelbad i skenet av ett ljus.

Nu borde jag nog klä på mig så jag får något gjort idag. Förutom present letande tänkte jag också köpa lite påskblommor att sätta på gården och vid vägen. Men först av allt ska jag tvätta golvet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0