Jobba 12-20 idag...

Idag blir det en dag i jobbets tecken, jobbar nämligen 12-20. Före det blir det gymmet. Måste också fara och köpa nån lunch till mig så jag har nåt att äta, man kan aldrig vara säker på att det finns mat så det räcker då man börjar 12. Ska nog köra genom Skatila så jag får se på isläget, om det ändrats något.

Vad konstigt, lysrören for just av och så kom de på igen. Ingenting annat for av. Kanske nån lampa börjar vara sönder? Ja inte vet jag, var likadannt förr en dag också. Tv:n stod på men den stängdes inte av så kunde inte ha varit strömavbrott...

Såg förresten att de har auktion på torsdag kväll kl.17 i Gerby UF, kanske man skulle fara. Var ett dödsbo, men knappast har de mycket saker då det är på en vardagskväll. Länge sedan man var på en auktion sist, i somras var det väl.

Vill du komma med på auktion på torsdag Mia??

Kommentarer
Postat av: Mia

Tottakai tulen mukaan :)

2011-04-12 @ 21:06:01
Postat av: Caroline

Bra! Får se om vi hittar någonting intressant! :)

2011-04-13 @ 17:14:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0