Inget bra humör ikväll

Detta som var en så bra dag förändrades nästan genast jag kom till jobbet och fick reda på när jag ska ha semester. Hade önskat från 25.7, men fick först från 1.8! En vecka hit eller dit kanske man skulle tycka, men NEJ! Johnny ska ha semester från 4.7, oj vad roligt då att bara få ha 1 vecka ledigt med honom då. Jippie! Vill ju helst nog kunna hjälpa till med renoveringen av huset på semestern också, gör inte så mycket själv sedan då hans semester är slut. Dessutom så var det bara fem före att jag inte redan bokat båt över till Sverige 24.7 eftersom det är enda veckan som vi i princip kan fara på vår resa. Då följande vecka fyller William år och det vill jag inte missa. Just nu så kokar det bara inne i mig, men måste väl lugna ner mej och inte skriva vad som helst.

Bäst att äta nåt gott nu och se på nåt bra på tv. Kanske, jag lugnar ner mig lite då...Har ju en gullig Molly kisso som bara buckas och kurrar här brevid, blir direkt på lite bättre humör. :) 

Jobb imorgon bitti igen kl.8.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0