Hemma igen

Kom hem först nu från nattjobbet. Jobbade 20-11, men vi hade personalhandledning 9-11. Var ganska intressant faktiskt. Men jag tycker inte om då alla MÅSTE säga någonting. Tänk om man faktiskt inte har något att säga, som jag oftast aldrig har. Tycker inte om att sitta och tala i grupp på det där sättet, men dagens handledning gick nog bra iallafall.

Efteråt blev det gymmet. Sedan var jag så hungrig att jag for till CM och skulle köpa en fisksallad, men då hade de renovering på gång så fiskdisken var stängd! Nå jag far till Piffi då tänkte jag där har de oftast också fisksallad, men SÅKLART inte idag! Så det blev en sallad med bl.a. ägg,räkor, lök och champinjoner istället. Jag som var så snål på fisk!

Nu ska jag bara ta det lugnt och njuta av tystnaden så länge den varar. Skönt att vara ensam hemma ibland :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0