Fönstret på plats samt varit på jumppa

Det var nog hit en man och fixade balkongfönstret! Han kom bara en halv timme för sent men det är godkänt. Så nu kan man äntligen se ut genom fönstret! Förstår inte vad de tänkte med då de skickade fel sorts glas, men somliga vill väl ha frostat glas på balkongdörren...men inte vi iaf! Han var dock fåordig eftersom jag inte pratade ett endaste ord finska med honom! Han fick ju gjort det han skulle ändå.

Har faktiskt bemödat mig och varit på jumppa, body och korsetti. Får se nu hur mycket stryk nacken tog. Hade sjukt i nacken/halsen från förr och det blev nog inte bättre av alla situps...Försöker stretcha nacken varenda dag, men det hjälper inte. Så länge jag inte går med huvudvärk varenda dag så klarar jag mig. Har nämligen inte tänkt börja gå hos nån massör igen, känns inte som det är värt pengarna. Och just nu finns det nog många andra hål att stoppa de pengarna i.

Blev till sist så hungrig då jag var och handlade så det blev en sallad i bilen på prismas parkering. Smart som man är så har man ju engångs gafflar i handskfacket! :)

Trackback
RSS 2.0