En varm måndag

Har faktiskt fått någonting gjort idag, fast jag var så trött då jag kom hem från jobbet i morse. Har tvättat fönstren i badrummet, det behövdes verkligen, har ju aldrig tvättat dem förut. Fast fönstren på vinden ser nog ännu värre ut. Har dessutom dammsugit samt tvättat golvet i badrummet. Så nu ska man INTE gå med skorna på där! Lyckades inte så bra sist, men får se nu hur länge golvet hålls relativt rent.

Var just och såg vilka fynd Mia hade gjort på auktionen igår. Blev lite avundsjuk på en stor koppar kaffepanna som hon köpt för en billig peng, den skulle jag också ha velat ha :)

Nu ska jag gå ut och njuta av det fortsatt varma vädret, är så varmt att man kan gå i t-skjorta ute. Tar nog en tidning med mig och sätter mig ner och tar det lugnt en stund så jag orkar jobba inatt igen. Ska se på då kararna lägger upp mera panel på huset. Det blir nog bra. Börjar se mycket bättre ut nu! :)


Trackback
RSS 2.0