Badrumsskåpen har kommit

De var hit med badrumsskåpen idag, hade ju beställt dem från Puustelli också. Den här gången kom skåpen till och med två veckor tidigare än vad de först sa! Vi ska själva lägga upp skåpen, men de är nog ganska långt färdigt ihopmonterade. Tror dock inte det är något jobb för mej!




Ännu har vi inte köpt nån ny tvättmaskin samt torktumlare. Men snart! Väntar så på tumlaren så jag slipper hänga upp kläderna här inne i dammet. Fast nu blir det ju visserligen varmare ute så man kan hänga kläderna där, men tror nog jag kommer att tumla ganska mycket ändå. Om jag ska vara ärlig så är jag ju nog ganska lat. Är inte riktigt min favoritsysselsättning att hänga upp kläder och vika kläder, hellre dammsugar jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0